2 propostes per explorar Bagà: el Bullidor de la Llet + la Via Nicolau

Categorías Barcelona, Excursiones en Catalunya

A Bagà, ja al Berguedà i dins del Parc Natural del Cadí Moixeró vam aparcar a l’Àrea Recreativa Pont de St. Joan i vam començar a caminar primer per la pista que porta a La Salle Natura i que coincideix amb el sender que porta a la Font de l’Adou, per després desviar-nos cap a la dreta cap al Bullidor de la Llet i Els Encantats.

Nosaltres vam triar la primera opció i no la vam encertar, ja que estava completament sec. El camí però és molt bonic i caminar pel costat del riu és sempre enriquidor. Però no hi va haver recompensa final.

Furgo-Bullidor Llet.jpg

A la tarda vam anar al parc de la vila de Bagà, per a saciar les ganes de joc i relació social del bebe; després encara vam tenir temps de fer un tomet pel poble, descobrir La Timba i els cavalls que viuen a tocar del riu.

Furgo-BullidorLlet (2).jpg

L’endemà al matí vam anar a comprar l’esmorzar a Bagà mateix i vam tornar per veure els cavalls a plena llum del dia, que ahir se’ns va fer fosc de seguida… Després vam travessar el parc de la vila i vam fer un tram de la Via Nicolau direcció l’Àrea Recreativa del Pont de St. Joan on havíem estat ahir. És una caminadeta suau ideal per a fer amb canalla, al ser lineal quan es cansen de caminar, es dona la volta i llestos. Té alguns atractius dels que agraden als nens, túnels i ponts penjants amb unes vistes privilegiades. És una antiga via de ferrocarril per on es transportava la fusta entre Gisclareny i Guardiola de Berguedà que ha estat rehabilitada per a poder-hi transitar amb total seguretat.

Furgo-Via Nicolau.jpg

Després de l’última excursioneta era moment de tornar cap a casa, vam dinar uns calçots en família i vam arribar a Barcelona a la nit.