Passejada amb raquetes de neu per St. Joan de l’Erm

Categorías Excursiones en Catalunya, Lleida

Dijous l’escola del bebe tancava per Setmana Santa, així que ens vam agafar el dia de vacances i dimecres al vespre vam enfilar per la C-16 cap amunt. Vam deixar enrere els túnels del Cadí, Martinet i La Seu i vam aparcar al desviament de St. Joan de l’Erm per a dormir.

L’endemà al matí vam fer els vint i pico quilòmetres de muntanya fins a l’estació d’esquí nòrdic de St. Joan de l’Erm. És una estació petita i familiar molt acollidora, tot i que l’accés no és fàcil. Primer de tot vam llogar altre cop les raquetes de neu i vam començar a caminar pel bosc. No hi havia gaire neu, però es podia gaudir de la natura hivernal. Aquesta vegada la Lüa també va poder venir i s’ho va passar tan bé com sempre.

Després de les raquetes vam llogar un trineu i el petit va estar pujant i baixant sense parar, aquesta vegada érem un més, ja que li va tocar endur-se la mascota de la classe… Després de dinar vam fer el camí de tornada i ens vam trobar una curiosa guineu en mig del pas, el bebe estava entusiasmat, anem sovint a la muntanya i mai haviem trobat una guineu en llibertat!

Furgo-Erm

Vam parar a La Seu d’Urgell al Parc Olímpic del Segre i quan el bebe va veure les piragües, va voler pujar-hi, val a dir que últimament juga moltíssim a la banyera de casa amb les barques que va redescobrir amagades a la terrassa amb les joguines d’estiu, així que com que els grans també teníem ganes de provar aquest esport, vam llogar una piragua pels 3 i vam estar una horeta remant canal amunt canal avall. Ens va agradar, pensàvem que seria més difícil però ens vam moure prou bé, deu ser que els braços comencen a estar una mica en forma després de les sessions d’escalada que estem fent…

Furgo - La Seu

També hi havia rocòdrom però no portàvem els peus de gat, els hem de dur sempre a la furgo, perquè en qualsevol moment descobrim un roco i podem practicar…

Després de l’experiència, vam estar mirant com els experts piragüistes baixaven pel canal però d’aigües braves, quina traça! I l’aigua no estava precisament calentona…

Quan ja era fosc vam anar fins a la nostra base preferida de la zona, Martinet. Així ens asseguràvem un bon esmorzar per a l’endemà, que havíem quedat amb el cosinet del bebe per a pujar a l’estació d’esquí de Lles de Cerdanya per a que conegués la neu, ja que on viu ell hi fa massa calor per a que aparegui la neu.