La Garrotxa

Aquesta és la primera sortida oficial amb la furgo. Quins nervis! Passarem la setmana santa a La Garrotxa. Vam sortir dijous 17 d’abril cap a La Fageda d’en Jordà, on aparquem la furgo sense problema. Després de dinar fem la caminada per la fageda i el volcà de Sta. Margarita, són unes 4 hores a ritme tranquil.

Furgo61Dormim envoltats d’AC i altres campers, un cel estrellat ens vetlla els somnis en la primera nit a la furgo. Fa bastant fred, sort del nòrdic! I pequem de novells amb la Lüa, que per por de que es faci les seves necessitats a dins de la furgo, la traiem 3 cops durant la nit.

Al dia següent fem l’excursió a l’altre volcà, el Cruscat i dinem al restaurant que hi ha just davant uns canelons exquisits, amb consonància amb el preu…

A la tarda posem rumb cap a Besalú, aparquem en un dels pàrquings del poble per inspeccionar la zona i finalment no movem la furgo d’allà. Estarem tranquils i cèntrics. Fem un tomet pel poble i dormim sense problemes. Al dia següent fem una caminada vorejant el riu. El temps no acompanya i decidim anar al càmping que hi ha al costat. Primera nit de càmping, que tampoc està fet per a nosaltres. La relació preu – necessitats dels serveis és desproporcionada al nostre entendre, pagar aquests preus per aparcar i pels serveis és abusiu.

Furgo63Després vam visitar diferents poblets de la Vall d’en Bas: St. Privat d’en Bas, Joanetes, Els Hostalets d’en Bas… Vam dormir a l’Area Recreativa Mas Pins on estàvem sols, va ser la primera nit en mig de la natura en solitari. Repetirem. Al dia següent vam fer una passejada per la zona del riu Grun i ens quedem amb les ganes de fer el Puigsacalm, així que ja tenim excusa per tornar.