La segona aventura africana, després d’Etiòpia ha sigut genial, ha sigut un GRAN viatge, dos mesos per recórrer Tanzània, un país que ho té tot, té tot tipus de paisatges espectaculars, té animals, té gent de tot tipus

El viatge ha sigut més o menys això: primer vam estar col·laborant en un orfenat uns 15 dies, ens vam allotjar a un hostal proper en un barri barri, sense asfalt ni restaurants ni res per l’estil.

Després vam emprendre una aventura cap a l’oest… Vam creuar tot el país fins al Llac Tanganica que fa frontera amb el Congo i Burundi. Vam fer parada a Tabora (al centre del país) i finalment fins a Kigoma.

A Kigoma, on el llac podries confondre’l per un mar tranquil·lament, ja que no veus mai el final i a més és força mogut, vam aprofitar per anar al Parc Nacional de Gombe a veure ximpanzés, quina experiència…

Després de Kigoma vam agafar un vol intern i ens vam plantar a Arusha en 4 hores, al nord del país i seu principal dels típics safaris. Vam estar només 2 dies, un al Parc Nacional de Tarangire que és preciós i l’altra al Crater del Ngorongoro que és increïble també. Tens una sensació de llibertat tan heavy… L’entorn és acollonant i després d’afartar-nos a veure nyus, zebres, elefants, gaseles, girafes, estruç, hienes, hipopòtams, flamencs, babuïns i el súmmum, la manada de lleons, que van passar a tocar del 4×4, si treia la mà per la finestra els podia acariciar… quina passada… un somni fet realitat!

Doncs després de l’experiència del safari vam tornar a la capital, vam estar uns dies més a l’orfenat i vam decidir anar a conèixer el sud del país. Vam agafar el tren i després de 24 hores vam arribar fins al límit sud del país, el Llac Malawi que també fa frontera amb Moçambic, Malawi i Zàmbia.

I després de l’exploració del sud només va quedar temps per a descobrir la màgica illa de Zanzibar… Què us he de dir… si us imagineu el paradís, segur que la imatge que us vé al cap es troba a Zanzibar… Però el millor, per a mi, va ser Stone Town, la capital. És una ciutat preciosa, té un encant especial…

Vam fer un parell d’excursions a les platges del nord i de l’est per a que no fos dit que no hi havíem anat, però a part d’aigua turquesa, sorra blanca i palmeres no hi havia res més a fer i ens avorríem…

La segunda aventura africana, después de Etiopía ha sido genial, ha sido un GRAN viaje, dos meses para recorrer Tanzania, un país que lo tiene todo, tiene todo tipo de paisajes espectaculares, tiene animales, tiene gente de todo tipo

El viaje ha sido más o menos esto: primero estuvimos colaborando en un orfanato unos 15 días, nos alojamos en un hostal cercano en un barrio barrio, sin asfalto ni restaurantes ni nada por el estilo.

Después emprendimos una aventura hacia el oeste… Cruzamos todo el país hasta el Lago Tanganica que hace frontera con RD Congo y Burundi. Hicimos parada en Tabora (en el centro del país) y finalmente llegamos a Kigoma.

En Kigoma, donde el lago se confunde con el mar, ya que no se ve el final y además es bastante movido, aprovechamos para ir al Parque Nacional de Gombe a ver chimpancés, menuda experiencia…

Después de Kigoma cogimos un vuelo interno y nos plantamos en Arusha en 4 horas, en el norte del país y sede principal de los típicos safaris. Estuvimos sólo 2 días, uno en el Parque Nacional de Tarangire que es precioso y el otro en el Cráter de Ngorongoro que es increíble también. Tienes una sensación de libertad tan heavy… El entorno es acojonante y después de hartarnos a ver ñus, cebras, elefantes, gacelas, jirafas, avestruces, hienas, hipopótamos, flamencos, babuinos y el súmmum, la manada de leones, nos pasaron pegados al 4×4, si sacaba la mano por la ventana los podría acariciar… qué pasada… un sueño hecho realidad!

Después de la experiencia del safari volvimos a la capital, estuvimos unos días más en el orfanato y decidimos ir a conocer el sur del país. Cogimos el tren y después de 24 horas llegamos hasta el límite sur del país, el Lago Malawi que también hace frontera con Mozambique, Malawi y Zambia.

Y después de la exploración del sur sólo quedó tiempo para descubrir la mágica isla de Zanzíbar… Qué os tengo que decir… si os imagináis el paraíso, seguro que la imagen que os viene a la cabeza se encuentra en Zanzíbar… Pero lo mejor, para mí, fue Stone Town, la capital. Es una ciudad preciosa, tiene un encanto especial…

Hicimos un par de excursiones a las playas del norte y del este para que no fuera dicho que no habíamos ido, pero aparte de agua turquesa, arena blanca y palmeras no había nada más que hacer y nos aburríamos…