Girona, Temps de Flors + La Fosca

Categorías Excursiones en Catalunya, Girona

Furgo-GironaTempsFlors44Aquesta vegada hem anat a gaudir de Girona en Temps de Flors… Aquesta és la seixantena edició d’aquesta tradició que té uns orígens ben curiosos. Furgo-GironaTempsFlors3Divendres vam conduir amb força vent, que amb l’alçada que té la nostra furgo és una cosa ben empipadora, fins a Girona ciutat, vam aparcar prou de pressa pel moviment de cotxes que hi havia i vam enfilar fins a la Plaça de la Independència on havíem quedat amb els avis. Després de prendre uns gelats rocambolescos vam caminar plegats per tots els racons florits de la ciutat, vam descobrir indrets que normalment no estan oberts al públic i tenen un encant que encara es fa més especial amb les precioses composicions de flors.

Furgo-GironaTempsFlors2Després de caminar més de dues hores vam reposar forces a la Plaça del Vi i eren les dotze tocades que tornàvem esgotats cap a la furgo a dormir. El bebe devia estar totalment rendit perquè ha sigut la primera nit en quasi 2 anys que ha dormit tota la nit seguida sense despertar-se per a mamar. Dissabte al matí vam anar a comprar una mica d’esmorzar i a fer una volta per a donar un cop d’ull a un parell de botigues que ens havien semblat interessants.

Furgo-GironaTempsFlors11Després de fer un parell de compres, vam agafar la furgo i vam posar direcció a la Costa Brava. Vam parar a La Fosca, a Palamós, on he estiuejat tota la meva infància i on feia molts anys que no tornava. Òbviament està molt canviada però segueix molt bonica. Vam fer un passeig pel camí de ronda cap a Cala s’Alguer, la Cala Estreta i la Platja del Castell però feia una tramuntana incòmode i al bebe l’aigua del mar no li va fer gens de gràcia, així que quan la Lüa en va tenir prou de jugar amb les onades, vam fer el camí de tornada. I aprofitant l’hora de la migdiada vam posar rumb a Barcelona.

Furgo-LaFosca11Diumenge va ser temps de terrassa, sol i aigua i de fer un passeig amb bici per a comprar planter per a l’hort urbà… a veure si aquesta vegada podem recollir alguna cosa…

0 pensamientos en “Girona, Temps de Flors + La Fosca

1. Nosaltres pujarem demà també 🙂
      L’any passat vam dormir al costat del Parc de la Devesa, ubicació perfecta per anar caminant a qualsevol lloc.
      També hi ha una altra opció al Parc de Domeny, depèn de què busqueu, si bona ubicació o tranquilitat…